mandag 6. oktober 2014

VELKOMMEN til min hjemmeside og lille drømmebazar
 av et galleri med malerier til små og store prinser, 
prinsesser, superhelter-og heltinner, feer & detektiver. 




Alle maleriene er orginale, malt av meg med en stor glede og mye kjærlighet....og med et mål - de skal få deg til Å SMILE!

Alle barnemaleriene har en liten historie som følger dem, 
og som jeg håper vil hjelpe til med "god natt og sov godt" eventyrreportoaeret deres....




Maleriene som du finner her inne, henger allerede på en vegg et eller annet sted i Norge, Sverige eller Danmark. 
Per dags dato har jeg dessverre ingen webshop.

Men jeg har mange malerier til salgs i en fantastisk barnebutikk midt i Lillestrøm, som heter ALLE BARNA. De har også en kjempeflott nettbutikk, hvor mange av mine malerier er til salgs. 







Du er også hjertelig velkommen til å ta kontakt med meg privat hvis du ønsker å bestille et maleri. 


Kanskje vi snakkes!


Vennlig hilsen Stine Antonie 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar